گوگل فرد ( Google Fred ) چیست؟
در یادآوری کاهش سنگین رتبه ها در سال 2017 باید گفت اگر رتبه بندی شما در ماه مارس 2017 کاهش یافت، شما تنها نبودید که این مشکل را داشتید. در اواسط ماه مارس، جامعه جستجو با شایعاتی مبنی بر بروزرسانی جدید الگوریتم Google با هدف تاکتیک های SEO کلاه سیاه مواجه شد. با نام Google Fred، این بروزرسانی باعث تغییر بسیار زیاد در رتبه بندی و ترافیک سایت های مستقر در کلاه سیاه و تاکتیک های کسب درآمد تبلیغاتی سنگین شده است.
سوالات متداولی که در خصوص الگوریتم فرد مشاهده شد:
• گوگل فرد چیست؟
• چه وب سایتهایی تحت تأثیر قرار گرفتند؟
• چگونه بفهمیم سایت شما تحت تأثیر بروزرسانی الگوریتم فرد قرار گرفته است یا خیر؟
• بازیابی Google Fred
• آیاGoogle Fred تاکتیک های SEO را بروزرسانی می کند؟
سوالات متداولی که در خصوص الگوریتم فرد مشاهده شد:
• گوگل فرد چیست؟
• چه وب سایتهایی تحت تأثیر قرار گرفتند؟
• چگونه بفهمیم سایت شما تحت تأثیر بروزرسانی الگوریتم فرد قرار گرفته است یا خیر؟
• بازیابی Google Fred
• آیاGoogle Fred تاکتیک های SEO را بروزرسانی می کند؟
وب سایت هایی که توسط الگوریتم Google Fred با افت شدید مواجه شدند یک بنر تبلیغات به رنگ زرد برجسته در سایتشان قرار گرفت.
چه وب سایتهایی تحت تأثیر فرد قرار گرفتند؟
اکثر وب سایت های تحت تأثیر یک یا بیشتر موارد زیر را در سایت های خود داشتند:
• حضور بسیار گسترده ای از تبلیغات در صفحات خود.
• محتوا (معمولاً به صورت بلاگ) در مورد انواع موضوعات ایجاد شده برای اهداف رتبه بندی های خاصی ایجاد شده بود.
• محتوا دارای تبلیغات یا لینک های وابسته ای است که در سراسر کشور پخش شده بود، و کیفیت محتوا به مراتب پایین از سایتهای خاص صنعت بود.
• تبلیغات فریبنده (مثل گیف ها لینک دار).
• محتوای بی ارزش.
• موانع UX.
• مشکلات موبایل و ریسپانسیو پذیری.
• مجموعه های تهاجمی وابسته
• کسب درآمد بالا.
چگونه می توانیم بگوییم آیا سایت شما تحت تأثیر به روزرسانی الگوریتم Google Fred در آن زمان قرار گرفته است؟
اگر در اواسط ماه مارس شاهد افت بزرگی در رتبه بندی و ترافیک ارگانیک بوده اید و یکی از موارد فوق را که مورد قبول الگوریتم نبوده در سایت اعمال کرده بودید، احتمالاً سایت شما تحت تأثیر قرار گرفته است.
بازیابی رتبه و نحوه غلبه بر رده بندی الگوریتم Google Fred
الگوریتم گوگل فرد روی تاکتیک های محدود SEO سیاه برای کسب درآمد کلان متمرکز شده است، بنابراین بزرگترین راه حل، کاهش تبلیغات شما و افزایش کیفیت محتوای می باشد.
در صورت بروز مشکلات برای بازیابی کامل Google Fred ، توصیه می کنیم:
• مقدار تبلیغات را در سایت خود بازگردانید.
• بررسی جستجو کیفیت نفر دستورالعمل های گوگل (QRG)
• قرار دادن تبلیغات در سایت خود را مرور کنید. آیا ارزش سایت های آنها به کاربر ضعیف کمک می کنند؟
• وضعیت کاربر سایت خود را مرور کنید و برنامه ای را برای انجام این کار به صورت دوره ای تهیه کنید.
• مطالب و مقالات را مرور کنید تا مطمئن شوید که در خدمت یک هدف است ، و آن هدف در قالب ابرداده و برچسب ها تشریح شده است.
بهترین تاکتیک های جستجوگر گوگل فرد با بروزرسانی Google Fred چیست؟
اگر به دنبال تاکتیک های SEO به روزرسانی فرد هستید، توصیه می کنیم دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت Google را به خاطر بسپارید و مطمئن باشید که هر یک از مطالب موجود در سایت شما با بهترین روش ها مطابقت داردیعنی استاندارد های مقالات خود را رعایت کنید.
عواملی که گوگل هنگام بررسی کیفیت مقالات بسیار مهم می داند:
• نشانه روشن از اینکه وب سایت متعلق به چه کسی است.
• نشانه روشن یعنی عنوان در مورد صفحه چیست.
• یک صفحه به روز شده، و این بدان معنی است که بدون خطا است ، سریع بارگیری می شود ، و دارای خطاهای فنی کمی است.
• شهرت عالی وب سایت (کیفیت بک لینک ها ، جوایز صنعت ، بررسی کاربران مثبت و توصیفات تخصصی همه به شهرت عالی کمک می کند)
• محتوایی که حداقل یکی از موارد زیر را می طلبد: زمان، تلاش، تخصص، استعداد و مهارت.