سئو فرآیندی است که طی آن سایت شما در نتایج موتورهای جستجو، مشخصا گوگل جایگاه برتری را کسب می نماید. سئو تضمینی که در گوگل فرست ارائه می شود، فرآیندی است که در آن شما بر اساس علائق شخصی و همچنین مشاوره ای که کارشناسان گوگل فرست به شما ارائه می دهند، کلماتی را انتخاب می نمایید، و در قالب قرارداد سئو تضمینی ، گوگل فرست به شما تضمین می دهد، که با استفاده از روشهای سئو کلاه سفید، در آن کلمات کلیدی در صفحه اول نتایج گوگل قرار بگیرید. طبیعتا بر اساس کلمه انتخابی، سئو تضمینی هزینه های متفاوتی دارد، پارامترهای متعددی در تعیین این هزینه نقش دارد، که کارشناسان ما می توانند در این زمینه به شما مشورت دهند. برای دریافت مشاوره میتوانید از اینجا شروع کنید. در ادامه سعی میکنیم خدمات سئوی تضمینی در گوگل فرست را برای شما تشریح نماییم و به برخی از سئوالهای متداول در این خصوص پاسخ دهیم. هدف اصلی در فرآیند سئو برای یک کسب و کار، جذب ورودی با کیفیت می باشد، ورودی که احتمال تبدیل شدن آن به مشتری بالا باشد. از آنجا که عمده مشتریان بالقوه کسب و کارها پس از احساس نیاز اولین اقدامی که انجام می دهند، جستجو در گوگل می باشد، حضور در صفحه اول نتایج گوگل اهمیت بسیار بالایی در رونق یک کسب و کار خواهد داشت. لذا نکته مهم در سئو این است که سایت یک کسب و کار در کلمات مرتبط با آن، در صفحه اول قرار بگیرد به نحوی که مخاطبان با جستجوی در گوگل، بتوانند سایت را در صفحه اول نتایج مشاهده نمایند. در سرویس سئو تضمینی که مجموعه گوگل فرست ارائه می دهد، کارشناسان این مجموعه با استفاده از تکنیکهای مختلف و با مطالعه آخرین الگوریتمهای گوگل، سلسله اقداماتی را ساماندهی می کنند که ضمن قرار گرفتن سایت هدف، در صفحه اول نتایج گوگل، بتواند ورودی (کلیک) برای سایت جذب نماید. لذا این خدمت علاوه بر سئو، تکنیکهایی را پیاده می نماید، که منجر به ترغیب کاربر به کلیک نمودن سایت در نتایج جستجوی گوگل میگردد. منظور از تضمین در این خدمت این است که گوگل فرست تضمین می نماید پس از مدت زمان مشخص شده سایت کسب و کار به سطحی برسد که بتواند تعداد مشخصی ورودی از طریق نتایج جستجوی گوگل دریافت نماید. قطعا برای جذب این تعداد، لازم است سایت، در تعدادی از کلمات مرتبط به کسب و کار در صفحه اول نتایج مشاهده شود ، که این کار توسط گوگل فرست انجام میشود. اینکه از طریق گوگل چه تعداد ورودی قابل تحقق است کاملا بستگی به نوع کسب و کار و تعداد مشتریان بالقوه آن دارد، لذا در مرحله تحلیل، کارشناسان گوگل فرست با تحلیل کلمات کلیدی مرتبط حداقل تعداد ورودی از گوگل که قابل تضمین می باشد، را اعلام می نماید، البته در اکثر موارد مشتریان ، ورودیهای بسیار بیشتری از میزان تضمین شده دریافت می کنند. گوگل ابزاری را در اختیار صاحبان وب سایتها قرار می دهد به نام سرچ کنسول، در فضای سرچ کنسول دقیق مشخص است در هر روز چه کلماتی در صفحه اول بوده و چند بار کلیک شده اند. همچنین به صورت ماهانه گزارشی از کلماتی که جدیدا به صفحه اول رسیده اند و تعداد ورودی که به سایت اضافه شده، برای مشتریان گوگل فرست ارسال می گردد. وقتی شما برای سئو تضمینی به گوگل فرست مراجعه می کنید قدم اول انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای شماست. به این مرحله اصطلاحا تحقیق کلمات کلیدی یا keyword research می گویند. این مرحله در فرآیند سئو تضمینی از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که اگر کلمات مناسبی انتخاب نشود، ممکن است شما در آن کلمه غیر مناسب در صفحه اول قرار بگیرید ولی تاثیری در کسب و کار شما ایجاد نشود. چرا که کلمه انتخاب شده اصلا جستجو نمی شود، لذا شما باید ابتدا تعداد جستجوی کلمات کلیدی را در اختیار داشته باشید، البته ما در سایت گوگل فرست در قسمت ابزار سئو این امکان را رایگان در اختیار شما قرار داده ایم همچنین شما می توانید با تماس تلفنی از مشاوره رایگان در این زمینه استفاده کنید. نکته اساسی در انتخاب کلمات کلیدی این است که شما کلمه ای را انتخاب نمایید که با کمترین هزینه بتوانید بیشترین بازخورد را دریافت کنید. یعنی کلمه ای را سئو تضمینی نمایید که دارای تعداد سرچ مناسبی بوده و هزینه سئو آن نیز معقول باشد. پس از انتخاب کلمه کلیدی نوبت به محاسبه هزینه سئو تضمینی می رسد، در گوگل فرست با توجه به تجربیات متعددی که داشته ایم، به فرمول کامل و پیچیده ای برای محاسبه هزینه ها دست یافته ایم که پارامترهای متعددی در آن دخیل می باشند، پارامترهایی که بعضا به سایت شما مرتب می باشند و برخی از آنها وابسته به کلمه کلیدی هستند. چون قرار است از ما خدمات سئو تضمینی دریافت نمایید ما مجبوریم به همه جزئیات دقت نماییم. تا در تضمین ارائه شده خللی ایجاد نشود در ادامه برخی از پارامترهای تاثیر گذار در قیمت سئو تضمینی را مرور می کنیم. اولین عامل تاثیر گذار وضعیت فعلی سایت شماست، چقدر سایت شما بهینه می باشد از چه سیستم مدیریت محتوایی استفاده می نمایید، از نظر سرعت، امنیت ، بهینه بودن کدها و … وضعیت فعلی سایت شما چگونه است. در خصوص کلمه کلیدی، اول از همه اینکه کلمه کلیدی شما چند بخشی است، در سئو تضمینی، کلمه کلیدی یک کلمه ای بسیار پر هزینه تر از کلمه کلیدی چهار کلمه ای می باشد. اینکه تعداد جستجوی آن کلمه کلیدی چه مقدار می باشد و میزان رقابت بر سر آن چه اندازه است. در حقیقت رقبای شما چقدر هزینه میکنند تا در صدر نتایج باقی بمانند، همه این عوامل و بسیاری موارد دیگر از جمله پارامترهای موثر در قیمت سئو تضمینی میباشند. پس از عقد قرارداد، کلمه کلیدی شما وارد فرآیند سئو تضمینی می شود، در گوگل فرست دپارتمانهای مختلفی وجود دارند که در خصوص محتوا، لینک بیلدینگ داخلی و خارجی و بهینه سازی کد، به صورت تخصصی فعالیت می کنند. علاوه بر آن هر یک از کلمات کلیدی دارای کارشناسی مستقیم می باشد که از ابتدا تا انتها با آن کلمه بوده و تا رسیدن به صفحه اول از جایگاه آن کلمه نگهداری و محافظت می نماید. فرآیند سئو تضمینی در گوگل فرست یک فرآیند ۳۲ هفته ای می باشد، در هر هفته فهرستی از اقدامات به صورت چک لیست وجود دارد که با پیگیری کارشناس پرونده و از طریق دپارتمانهای تخصصی سئو تضمینی در گوگل فرست اجرا می گردد. حدودا دویست پارامتر مهم و تاثیر گذار در روند سئو وجود دارد که تلاش شده در این فرآیند ۳۲ هفته ای این موارد پوشش داده شود. همچنین دپارتمان کنترل کیفیت به صورت منظم بر روی پرونده های سئو تضمینی نظارت داشته و عملکرد کارشناسان پرونده را مورد ارزیابی و نظارت قرار می دهد. عمدتا سئوالهایی در خصوص سئو تضمینی مطرح می شود که در ادامه تلاش خواهیم نمود به برخی از آنها پاسخ دهیم. این سوال اساسی است که بعضا مطرح می شود، چرا که سئو فرآیندی است که کاملا به الگوریتمهای پیچیده گوگل بستگی دارد و اینکه چه سایتی در چه جایگاهی قرار بگیرد، صد در صد در اختیار گوگل بوده و با الگوریتمهای هوشمند و پیچیده ای که به طور مرتب و پیوسته در حال بروز رسانی است، تعیین می شود. معمولا هم جزئیات این روشها محرمانه بوده و گوگل به بیان کلیات اکتفا می نمایند. پس سئو کاران چگونه میتوانند خود را در مسیر این الگوریتم ها قرار دهند؟ پاسخ این است که گروه های علمی و پژوهشی بسیاری در دنیا شکل گرفته اند که به بررسی این روشها می پردازند، و با آزمایشهای تجربی گسترده و بعضا استفاده از سعی و خطا به چارچوب های عملیاتی قابل اتکا برای انجام سئو می رسند. و این اطلاعات را به صورت رایگان و یا با دریافت هزینه در اختیار دیگران قرار می دهند. دپارتمان تحقیق و توسعه گوگل فرست با مطالعه دائم و ارتباط مستمر با این مراکز همواره خود را به روز نگه داشته و سعی میکند، شیوه های خود را در انجام سئو تضمینی به روز نگه دارد. به هر حال قرارداد سئوتضمینی برای گوگل فرست دارای ریسک می باشد، ولی ما ریسک سئو تضمینی را پذیرفته ایم. و اگر لازم باشد چند برابر وجه دریافتی از مشتری را هزینه نماییم، تعهد ما است که در قرارداد سئو تضمینی مشتری را به صفحه اول گوگل بیاوریم. این فرآیند به نحوی مانند عملکرد شرکتهای بیمه است که وجه مشخصی برای ارائه خدمات بیمه دریافت میکنند ولی در صورت بروز حادثه برای برخی از مشتریان چندین برابر وجه دریافتی را هزینه می نمایند. ما هم در سئو تضمینی در درصد پایینی از قراردادها به مواردی بر می خوریم که با تغییر الگوریتمهای گوگل مواجه شده و مجبوریم چندین برابر مبلغ قرارداد برای مشتری هزینه نماییم. و این جزو تعهدات سئو تضمینی گوگل فرست می باشد. جواب این سئوال هم بله هست هم خیر. خیر، از این جهت که اگر مقدمات برای آغاز فرآیند سئوی تضمینی مهیا نباشد، این امر ممکن نیست و بله از این جهت که میتوانیم مقدمات را فراهم نماییم و به صورت پله پله به سمت هدف حرکت نماییم. یکی از مقدمات مهم زیر ساختهای وب سایتی شماست، اگر وب سایت شما چه از نظر ظاهری و دیزاین و چه از نظر زیر ساختهای فنی به اندازه کافی خوب نباشد، خصوصا در کلماتی که دارای رقابت شدید است، شما نمیتوانید به موفقیت دست پیدا کنید. لذا در این جور موارد نیاز به تغییرات اساسی در سایت و یا کلا تغییر پلت فرم می باشد. گوگل فرست دارای دپارتمان طراحی سایت بوده و کلیه این اقدامات را برای شما انجام میدهد. گوگل فرست وبسایتی را برای شما طراحی میکند که کاملا آماده برای سئو تضمینی باشد. نکته بعد در فرآیند سئو تضمینی انتخاب کلمه کلیدی است، سایتی که تا کنون در صفحات اول گوگل نبوده بسیار سخت است که در یک کلمه کلیدی سخت و پر رقابت در فرآیند سئو تضمینی قرار گرفته و در صفحه اول گوگل قرار بگیرد. لذا اگر در آغاز فرآیند سئو هستید مناسب است ابتدا از کلمات با رقابت کمتر آغاز کنید و به تدریج به سمت سئو تضمینی کلمات سخت تر بروید. گوگل فرست که برند متعلق به شرکت دانش پرداز مهر می باشد، بیش از ۱۰ سال در حوزه های مختلف مرتبط با وب و فضای مجازی فعالیت نموده، و دارای تیم قوی و دپارتمانهای تخصصی متنوعی می باشد. شاید این حجم گسترده از تیم تخصصی سئو در ایران کم نظیر یا بی نظیر باشد. گوگل فرست تا کنون با حدود ۶۰ صنف مختلف قرارداد سئو داشته، و دارای تجربیات مختلف و به روزی در این محدوده می باشد. ما در کنار مشتریان خود بوده و متعهد به رفع نیازهای آنها در فضای وب به صورت عام می باشیم. الویت ما جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات حرفه ای خصوصا در حوزه سئو تضمینی می باشد. با توجه به اهمیت سایت برای کسب و کارها اینکه، کار سئو تضمینی را به چه مجموعه ای بسپارید و این مجموعه تا چه حد به آنها پاسخگو باشد از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، لذا پیشنهاد می نماییم با چشم باز و بررسی کامل سئوکار خود را انتخاب نمایید. خصوصا در صورتیکه بخواهید در قالب سئو تضمینی وارد قرارداد شوید. برای استفاده از خدمات سئو تضمینی گوگل فرست و دریافت مشاوره رایگان می توانید با تلفن ۰۲۱۷۲۸۳۵ تماس گرفته یا عدد ۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۰۵۰۶۰ پیامک نمایید، تا کارشناسان گوگل فرست با شما تماس بگیرند. پس از خواندن این مطلب شما باید بتوانید پاسخ بسیاری از سئوالات خود را در حوزه سئو تضمینی بگیرید ؛ این مطلب از دیدگاه گوگل فرست نوشته شده است و خدماتی که شرکت دانش پرداز مهر در این زمینه ارائه می دهد. سئو مخفف عبارت انگلیسی Search Engine Optimization یعنی بهینه سازی برای موتورهای جستجوست. در فرآیند بهینه سازی بسیاری از متخصصین سئو فقط با اتکا به انتشار محتوا یا خرید بک لینک جلو می روند، که هر یک مزایا و معایب خود را دارد اما اگر می خواهید در این خصوص بیشتر بدانید خواندن مطالب بلاگ ما را از دست ندهید. حال این سوال در ذهن به وجود می آید که اگر سئو، بهینه سازی برای بهتر دیده شدن در موتورهای جستجو است، چگونه برای فرآیندی که ارزیابی آن توسط موتور جستجو صورت می پذیرد و از دست سئو کار خارج است سئو تضمینی انجام میشود؟ شرکت دانش پرداز مهر اولین و تنها ارائه کننده راهکار سئو تضمینی می باشد! کافیست یک گشتی در بازار سئو بزنید،متن قرارداد ها را مطالعه کنید خواهید دید، هیچ یک بابت کاری که می کنند، اینگونه تضمین نمی دهند. این یعنی قبل از ارائه راهکار سئو تضمینی توسط گوگل فرست به عنوان برند محصولات خدماتی سئوِ شرکت دانش پرداز مهر، هیچ کسی آن را به عنوان خدمت جداگانه ای یا به شکل فعلی که در بین سئوکاران آمده ارائه ننموده بود. در پاسخ به اینکه: “آیا سئو اصلا تضمین شدنی هست یا خیر؟" باید گفت “بله". اما باید دانست سئو تضمینی فقط بک لینک و محتوا نیست بلکه به بسیاری از عوامل و شرایط دیگر در خود وب سایت شما بستگی دارد! برای این که بتوانید وارد یک پروسه سئو تضمینی شوید، باید سایت شما از “سیستم های مدیریت محتوا"ی روز بهره برده باشد! یا حتی ممکن است ما بتوانیم سایت شما را با همان شکل و شمایل فعلی یا ۹۰% آن چیزی که در ذهن شماست، یا آن را می پسندید، در آخرین نسخه سیستم های مدیریت محتوای به روز، مجددا اجرا کنیم تا راه سئو تضمینی را هموارتر کنیم. به عبارت دیگر وبسایت qualification برای سئو تضمینی، از سوی همکاران ما در بخش فروش صورت می گیرد. اما این بدان معنی نیست که اگر وب سایت شما از نسخه های قدیمی CMSها استفاده می نماید، ما آن را سئو نمی کنیم؛ اما بهتر است پیش از آغاز عملیات سئو تضمینی و شروع اجرای قرارداد؛ دستی به سر و گوش وب سایت خود بکشید فرض کنید سایت شما مانند خانه قدیمی سازباشد، کارِ طراحی مجدد وب سایت و به روز شدن درست مثل بازسازی خانه می ماند! حالا دیگر هود توکار و مخفی بی صدا آمده(!) اجاق گاز رومیزی با بدنه شیشه ای که حتی با برق کار می کند، آشپزخانه ها جزیره ای ساخته می شوند؛ از دیوارهای عریض خبری نیست؛ خانه بزرگتر شده! سقف، کاذب و ارتفاعش زیاد است اما نور همچنان پس از غروب آفتاب به خوبی از سقف فاصله دارد و حتی اسپات لایت ها، هر کنج خانه را به خوبی درآورده، از در و دیوار نور می ریزند! و از همه این ها مهمتر قیمت خانه شما بیش از هزینه ای که در آن کرده اید، افزایش یافته! همانطور که از تصور چنین خانه ای لذت بردید، پس: برگشت این هزینه-کرد در خصوص طراحی مجدد وب سایت شما در جایی که سایت شما به سرعت، پارامترهای استاندارد مربوط به سئو را پاس می کند، یا حداقل پیش نیازها را به خوبی دارد تا براحتی از آن استفاده کنید، ارزش دارد! به بازسازی وب سایت خود فکر کنید. خصوصا تجربه کاربری از صفحه اول وب سایت شما، در جذب مخاطب برای دیدن صفحات بعدی تاثیر بسزایی دارد. سئو تضمینی به عنوان یک business plan، از طرف گوگل فرست به شما ارائه می شود، در قالب قرارداد سئو تضمینی با شرط این که وب سایت شما به صفحه اول بیاید. اجرای کار تا فاز نهایی بر عهده کارشناسان گوگل فرست است، ولی شما نیز باید تا جایی که می توانید کمک کنید صفحه اول تنها برای ۱۰ نتیجه جستجوی طبیعی جا دارد، (البته در این میان، تبلیغات شمارش نمی شود، یعنی اگر ۲ تبلیغ نمایش داده شود، صفحه اول ۱۲ تایی خواهد بود). صفحه اول گوگل یا هر موتور جستجوی دیگر تنها برای یک تعداد معدودی نتیجه جستجو، جا دارد. آنهایی که طعم رسیدن به صفحه اول را، ولو برای یک روز چشیده باشند؛ میدانند که بودن در صفحه اول چه تعداد به مشتریان آنها در همان روز اضافه نموده. البته برای برخی این چنین نیست. مثلا شما برای خرید خودرو به صورت اقساطی به وب سایتی که نمی شناسید، اعتماد نمی کنید، پس برندسازی هم اهمیت دارد. تنها سئو تضمینی برند شما را نخواهد ساخت. اگر پارامترهای سئو ایکه موتورهای جستجو، شما را ملزم به رعایت آنها می نمایند را در نظر داشته باشید؛ نمیگویم همه پارامتر ها بلکه تعداد بسیار زیادی از آنها را اجرا کنید، احتمال زیاد شما در صفحه اول خواهید بود. مطلب مفید و جدید تولید کنید؛ مطلبی که کاربر با جستجوی قبلی در اینترنت آن را نیابد. محتوای سایتتان حداقل به شکل فعلی آن که شما آنرا نمایش داده اید نمایش داده نشده باشد، به نوعی خود را بهینه کنید ، که کاربر با دیدن وب سایت شما اولاً به مطالب جدید و مورد دلخواه خود که دنبال آن بوده، روبه رو شود. سپس در فکر جذب مخاطبان و برنامه ریزی برای رسیدن به هدف خود باشید. هدف را ترسیم کنید، هدف هر چه دقیق باشد، راه رسیدن به آن هموارتر می شود. راه رسیدن را نیز باید طراحی کنید. راهی که مشتری یا بازدید کننده وب سایت شما، به هدفش برسد، شما را هم به سئو تضمینی رسانده. مثلا اگر هدف شما خرید کاربر از وب سایت تان است، باید طوری سناریو نویسی کنید تا چرخش کاربر در وب سایت و رساندن وی به صفحه خرید یا نمایش دادن محصولات و خدمات به نوعی جلوه کند. یعنی کاربر را سر در گم نکرده باشید. این دیگر به سئو تضمینی ربطی ندارد. برای ساخت همچین سناریویی، شما باید فکر کرده باشید؛ البته از کارشناسان خبره نیز در این زمینه می توانید بهره ببرید تا یک سناریو جذاب برای مشتری بچینید. اگر گردش مشتری در وب سایت شما به نوعی باشد تا بتواند در تجربه اول هم از سایت شما خرید کند، و در تجربههای بعدی و پشتیبانی از فروش انجام شده، چنان برخورد کنید تا هم شما را به سایرین توصیه کند و هم خرید خود را از سایت شما تکرار کند؛ این تجربه که امکان تکرار شدن آن را برای کاربر، لذت بخش تر و به یاد ماندنی تر کرده باشید، می تواند به پیشرفت سریع کسب و کار شما کمک کند. همه پاراگراف بالا یعنی، “رابط کاربری" (پاورقی: به رابط کاربری و تجربه کاربری ui و ux میگویند). آنرا را طوری طراحی کنید که یک کاربری که مثلا کیف چرم را می خواهد بخرد با هر سنی از از ۱۸ سال و کمتر گرفته تا ۷۰ سال و بیشتر بتواند با دیدن سایت شما به هدف خود برسد: “یعنی کیف چرم بخرد!." بعضی از دوستان سئو کار فکر می کنند، فقط با متن سئو میکنند! قطعا اینطور نیست. شما در طراحی سایتتان باید راهی را جلوی پای کاربر میهمان بگذارید، تا با ورود به مسیری، ۱-امن ۲-در عین سادگی خلاقانه و زیبا ۳-کیف چرم بخرد! برای طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری موفق، بهتر آن است که از اول سایت خود را روی کاغذ بکشید و سپس آن را پیاده کنید. البته منظورم از کاغذ، واقعا طراحی کاغذی نیست، پیاده سازی است. پیاده سازی ها معمولا با mock تعریف می شود. صفحه اول این سایت را بعنوان نمونه برای طراحی ماک ببینید و برای شروع قطعا از پلن رایگان آن استفاده کنید و پس از نتیجه گرفتن، پلن های بعدی را در صورت نیاز بخرید. این کار را، مانند خیلی از وب سایت هایی که امروز در بازار پیدا میشوند که تم (theme) را به صورت default یا null-شده خریداری کرده و آن را بر روی دامنه و هاست خود نصب می کنند، نکنید! با این کار، سرعت بالا می رود، بله، ولی آن هدفِ گردش مشتری در دنیایی از زیبایی و اطلاعات جدید و تجربه نو برای خرید هیچ وقت محقق نمی شود، چون باید بعدا تم خود را عوض کنید. در یک کلام، “روایت داستان شما تکراری می شود!" البته برای مشتریان نوپا که تازه وارد بازار کسب و کار شده اند، همان روش ارزان و سریع بد نیست ولی برای مشتریانی که دنبال برندینگ و تبلیغات حرفه ای هستند، ماک زدن کار خوبی است. برگردیم به بحث سئو تضمینی، حالا ببینیم اصلا تضمین دادن بابت سئو، اقدام درستی است یا خیر؟ تضمین دادن بابت سئو توسط گوگل فرست به نوعی که خیلی از مشتریان آن را عجیب یا غیر ممکن تعبیر می کنند، قطعا راحت نیست ما در نهایت سرعت و کوتاه ترین زمان، شما را در صفحه اول خواهیم آورد، و بعد با هزینه ناچیز، شما را به زور نگه میداریم، معجزه قرن! بلکه سئو تضمینی فرآیندی پیچیده، زمانبر و پر هزینه است که یکی از پارامترهای مهم در موفقیت سئو تضمینی همراهی مشتری و صاحب سایت با تیم سئو می باشد. درست است که شما خدمات “سئو تضمینی" دریافت می کنید. اما صرفاً اگر فرض کنیم سایت شما فرزند شما باشد! سپردن فرزند به مدرسه خوب و رها نمودن آن بدون توصیه اینکه فرزند من به چه علاقه دارد، سلیقه اش چیست، و آینده ای که برای او در ذهنتان ترسیم نموده اید، و یا در یک کلام، عدم توجه والدین به فرزند یا همان وب سایت، کار درستی نیست. منظور گوگل فرست از تضمینی بودن این محصول یا تضمینی بودن کیفیت کار این محصول آن است که، گوگل فرست برای رساندن شما به صفحه اول ممکن است بیش از هزینه دریافتی از شما را برای سئو تضمینی سایت شما هزینه کند. در برخی از موارد این اتفاق میافتد. اما در خیلی از موارد گوگل فرست، تقریبا همان هزینه ای را که از شما دریافت نموده با حاشیه سود اندک برای اتمام کار استفاده نموده. این خود موجب سودآوری شرکت نیز شده. برنامه گوگل فرست برای دریافت قراردادهای بیشتر در زمینه سئو تضمینی و پشتیبانی قوی از مشتریان فعلی و مشتریان جدید، ولو با حاشیه سود اندک، برای رقابت در این بازار به کمک آمده. حال به همان محصول برگردیم، سئو تضمینی یک محصول نیست که بتوانید آنرا لمس کنید و کیفیتش را با چشیدن یا پوشیدن یا امثال آن بررسی کنید و حتی قابل قیاس به این شکل نیز نیست. اما سئو تضمینی یک خدمت است و در ارائه این خدمت مجموعه حرفه ای گوگل فرست، تمام تلاش خود را برای ارایه بهترین وجه از خدمت، به مشتری می نمایند. سئو تضمینی با گوگل فرست تضمینی است! و گوگل فرست همیشه در تلاش است تا فرآیند های خود را بهبود ببخشد همانطور که گوگل یا سایر موتورهای جستجو در فرآیند بررسی وب سایت ها برای قرارگیری در صفحه اول هر روز به روز رسانی دارند. مجموعه به روز رسانی ها به طور جمعی در زمانهای به خصوصی که معمولا زیر یک سال است، به عنوان به روز رسانی و تغییر در نحوه بررسی وب سایت ها، اعمال می شود. این تغییرات در الگوریتم موتور جستجو ،گوگل فرست را بر آن می دارد، تا به دنبال بهینه تر شدن باشد. در صورتی که طرف قرارداد ما هستید، همکار مایید یا می خواهید به جمع مشتریان ما بپیوندید، اگر نکته خاصی را تاکنون آزمایش نموده اید و به آن رسیده اید که ممکن است فکر کنید ما ندیده باشیم، و آن مطلب ممکن است برای آوردن شما به صفحه اول مفید و موثر باشد حتماً آن را با کارشناسان ما در میان بگذارید. ما از همه یاد می گیریم و به همه یاد می دهیم! ما در مجله گوگل فرست به دنبال ارائه خلاصه ی موثر و مفید و قابل بهرهبرداری مطالب تخصصی و به روز سئو، برای عموم هستیم. آن چیزهایی که خودمان تجربه کردیم! آنهایی که صاحب کسب و کار هستند و میخواهند کسب و کار خود را بهبود ببخشند می توانند از آن مطالب استفاده کنند. برای سئو تضمینی و اطلاع از سایر محصولات و خدمات قابل ارایه با کارشناسان فروش گوگل فرست تماس حاصل نمایید: ۷۲۸۳۵ (از تهران و شهرستانها با ۰۲۱۷۲۸۳۵ )
سئو تضمینی در گوگل فرست
منظور از تضمین در سئو چیست؟
چه تعداد ورودی قابل تضمین است؟
نحوه ارزیابی نتایج
فرآیند سئو تضمینی در گوگل فرست
انتخاب کلمات کلیدی در سئو تضمینی
محاسبه قیمت سئو تضمینی
فرآیند اجرای سئو تضمینی در گوگل فرست
آیا سئو قابل تضمین می باشد؟
آیا سئو تضمینی برای هر سایت یا کلمه کلیدی ممکن است؟
چرا برای سئو تضمینی، گوگل فرست را انتخاب نماییم؟
درباره سئو تضمینی بیشتر بدانیم
“مقدمه کوتاهی درباره سئو"
“آیا سئو تضمینی واقعا تضمین شدنیست؟"
ببینیم صفحه اول نتایج موتورهای جستجو – چه شکلی است؟!
“تماس با گوگل فرست برای سئو تضمینی"
نظرات کاربران : 3
-
سلام من سئو تضمینی نیاز دارم.باهام تماس بگیرید راهنمایی کنید. 0918****086
امید -
راهنمایی های لازم در تماس تلفی ارائه شد. ممنون از شما
karamiadmin -
واقعا امروزه کلمات رو تضمینی سئو می کنید؟!
حسن پایدار