بازاریابی دیجیتالی با گوگل فرست

دیجیتال مارکتینگ

سلسله اقداماتی است که از طریق ابزار های مبتنی بر اینترنت و فضای مجازی، اهداف بازاریابی یک کسب و کار را محقق می نماید.
img
انتخاب هدف در دیجیتال مارکتینگ

اهداف هر کسب و کار در فرآیند دیجیتال مارکتینگ با توجه به ماهیت و نوع خدماتی که ارائه می دهد متفاوت می باشد، و به ازای هدف مشخص شده برنامه کاری و اقدامات دیجیتال مارکتینگ متفاوت خواهد بود، در گوگل فرست سعی کرده ایم اهداف کسب و کارهای مختلف را به شرح ذیل به نحوی دسته بندی نماییم که ۹۰ درصد کسب و کارهای موجود در ایران را پوشش دهد :

Icon
حضور اولیه در فضای مجازی
برخی از کسب و کارها که تا کنون در فضای مجازی حضور نداشتند، لازم است حضور اولیه خود در فضای مجازی را ساماندهی نمایند. این اقدم هم برای سرویسدهی و اطلاع رسانی برای مشتریان فعلی مفید می باشد هم مبنا و پایه ای بابت توسعه دیجیتال مارکتینگ به منظور توسعه بازار در آینده خواهد بود.
Icon
بدست آوردن لید جدید
کسب و کارهایی که حضور اولیه در فضای مجازی داشته و خدمات محور بوده و یا کالاهای خاصی را عرضه می نمایند، عمده فعالیت بازاریابی آنها در راستای جمع آوری لیدهای جدید می باشد. لذا در حوزه دیجیتال مارکتینگ نیز اقدامات در همین راستا ساماندهی می شوند.
Icon
بالا بردن اعتبار برند (برندینگ)
کسب و کارهایی که مشتریان خود را داشته و در حد اولیه توسعه یافته اند یا دارای تولیدات خاصی هستند که به دنبال بالا بردن اعتبار برند خود می باشند. باید در فضای دیجیتال مارکتینگ به دنبال برندینگ خود باشند.
Icon
بالا بردن فروش آنلاین
کسب و کارهایی که فروش آنلاین داشته و به دنبال کانالهای بازاریابی برای بالا بردن فروش خود می باشند، باید از استراتژی خاص که منجر به افزایش فروش آنلاین می گردد استفاده نمایند.
Icon
بالا بردن فروش به مشتریان قبلی (ریتارگتینگ)
در برخی کسب و کارها الویت فعلی کسب و کار بالابردن فروش به مشتریان و یا مراجعه کنندگان قبلی می باشد، این دسته از کسب و کارها باید استراتژی خاص ریتارگتینگ را در فرآیند دیجیتال مارکتینگ دنبال نمایند.
Icon
بالا بردن میزان بازدید کننده سایت (افزایش ترافیک)
ماهیت برخی کسب و کارها به نحوی است که الویت جاری آنها بالا بردن ورودی های هدفمند و افزایش ترافیک می باشد. مثالی از این نوع کسب و کارها می تواند سایتهای خبری یا اطلاع رسانی باشد. این نوع کسب و کارها باید استراتژی خاص خود را پیگیری نمایند.
Icon
بهینه سازی نرخ تبدیل به مشتری (CRO)
بسیاری از کسب و کارها موفق شده اند به نقطه ای برسند که دارای ترافیک ورودی در فضای مجازی می باشند ولی این ورودی ها منجر به فروش برای آنها نمی گردد، اینجاست که مبحث بالا بردن نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری به عنوان یکی از اهداف اصلی کسب و کار مطرح می گردد.
Icon
اهداف ترکیبی
با توجه به کسب و کار ممکن است ترکیبی از اهداف فوق را به عنوان هدف خود برگزیند و استراتژی مارکتینگ خود را بر آن مبنا قرار دهند.
ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

با توجه به هدف یا اهداف انتخاب شده در روند دیجیتال مارکتینگ مجموعه ای از ابزارهای ذیل به همراه استراتژیهای مرتبط با اهداف برای توسعه کسب و کار انتخاب شده و برای اقدام مناسب برنامه ریزی می گردد.

در واقع در مرحله انتخاب هدف استراتژی مشخص می شود و در این مرحله ابزارهای لازم برای نیل به اهداف معین می گردد.

img

طراحی و بهینه سازی سایت

پایه ای ترین ابزار برای حضور در فضای مجازی و آغاز فرآیند دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت می باشد، که از اهمیت بالایی برخوردار بوده و ویترین اصلی فعالیت یک کسب و کار در فضای مجازی محسوب می شود، در بسیاری از مواقع کسب و کارها دارای سایت می باشند ولی سایت موجود نیاز به بهینه سازی و بهبود دارد. بر این مبنا خدمات مجموعه گوگل فرست در این حوزه به شرح ذیل می باشد:
حضور اولیه در فضای مجازی
این خدمت شامل تحلیل کامل نیازمندیهای سایت مبتنی بر اهداف، تولید رابط کاربری جذاب، طراحی فرآیند تجربه کاربری (UX) مناسب، طراحی و اجرا، تامین سرور و دامین و پشتیبانی کامل سایت می باشد.
بهینه سازی تجربه کاربری (UX)
از جمله موارد مهم و تاثیر گذار در تحقق اهداف یک کسب و کار، طراحی تجربه کاربری مناسب می باشد، بدین معنا که مسیر حرکت و ارائه اطلاعات به کاربران در سایت چگونه باشد تا بتواند منجر به یک تجربه کاربری خوب و منجر به کسب درآمد گردد.
بهینه سازی رابط کاربری (UI) و گرافیک
اولین چیزی که در برخورد کاربر با یک سایت به چشم می آید ظاهر گرافیکی می باشد، اینکه چقدر ظاهر یک سایت زیبا و استاندارد بوده و می تواند ارزشها و مفاهیم یک کسب و کار را به درستی منتقل نماید از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.
بهینه سازی سرعت سایت
از پارامترهای مهم یک سایت برای جلب رضایت کاربران سرعت لود مناسب است که نیاز به بهینه سازی سرور و کد سایت در لایه های مختلف دارد.
بهینه سازی امنیت سایت
امنیت در فضای مجازی در لایه های مختلف و سطوح مختلف تعریف می شود، در مبحث سایتهای تجاری امنیت باید در سه سطح برآورده گردد، اول امنیت در برابر هک و نفوذ ، دوم امنیت در رابر ویروسها و بدافزارها، سوم امنیت تبادل اطلاعات بین کاربران و سرور سایت.
آمایش محتوا
در بسیاری از موارد سایتها ایجاد شده اند و از دیدگاه طراحی در زمان ایجاد مناسب بوده اند ولی از نظر محتوایی ضعیف بوده و ارزش خاصی را برای مخاطبان ایجاد نمی نمایند. در اینگونه موارد سایت نیاز به تدوین راهبرد محتوا دارند که بر مبنای آن راهبرد اقدام به تولید و انتشار محتوا نمایند.
animationanimation

برای دریافت مشاوره رایگان خدمات طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، مشاوره تخصصی و سئو تضمینی مشخصات خود را ارسال فرمایید.

ارسال
close-link