طراحی وب سایت

طراحی سایت

اقدام به راه اندازی و طراحی سایت یکی از مهمترین اقداماتی است که یک کسب و کار در جهت رشد و توسعه خود انجام می دهد. لذا لازم است صاحبان کسب و کار توجه ویژه ای به این مقوله داشته و به هیچ عنوان آن را یک موضوع ساده و پیش و پا افتاده در نظر نگیرند. اگر وب سایت یک کسب و کار با رعایت استانداردها و اصول فنی و ظاهری توسعه داده شود، به یکی از دارایی های ارزشمند آن کسب و کار تبدیل شده و می تواند نقش به سزایی در توسعه و رشد آن داشته باشد.

در نقطه مقابل وب سایت نا مناسب و غیر اصولی می تواند به عنوان یک امتیاز منفی برای کسب و کار تلقی شده و منجر به بی اعتبار جلوه نمودن آن نزد مشتریان گردد.

همچنین یکی از مسائل متداول در صنعت طراحی وب سایت نارضایتی مشتریان می باشد، عمدتا ما با کسب و کارهایی مواجه هستیم که از طراح سایت خود ناراضی هستند و یا به مشکلاتی برخورد نموده اند که دیگر نتوانسته اند همکاری خود را ادامه دهند.

شرکت دانش پرداز مهر(گوگل فرست) تلاش نموده با توجه به تجربه زیادی که در این خصوص داشته و در نظر گرفتن همه جوانب موجود، پلتفرمی را برای طراحی و پیاده سازی وب سایت راه اندازی نماید، که بتواند ضمن رعایت اصول و استانداردها از پدید آمدن نارضایتی احتمالی مشتریان در آینده پیش گیری نماید و تجربه خوبی از روند طراحی سایت برای مشتری رقم بزند. در فرآیند طراحی سایت در این مجموعه موارد ذیل لحاظ گردیده است.

تحلیل دقیق نیازمندی ها

یکی از مواردی که در آینده باعث پدید آمدن مشکلات و نارضایتی در مشتریان می شود این است که از ابتدا نیازمندی ها و سلایق آنها کاملا تحلیل نگردیده و ذهنیت تیم طراحی سایت با ذهنیت مشتری منطبق نشده است.
ما تلاش نموده ایم، این مشکل را با تهیه پرسشنامه های دقیق و جلسات تحلیل با مشتری حل نماییم.

img

طراحی رابط کاربری (UI) مناسب

img

UI یا رابط کاربری ، اولین چیزی است که کاربر در مواجهه با سایت شما با آن مواجه می شود، رابط کاربری شامل ترکیب صفحات، رنگ بندی ها، نوع چیدمان ، طراحی پوسترها و اسلایدرها و بسیاری از عوامل مختلفی می باشد که در مجموع باعث زیبایی و حرفه ای بودن سایت شده و پیغام خاصی را از کسب و کار شما به ضمیر ناخودآگاه مشتری مخابره می نماید.

لذا طراحی رابط کاربری به نحوی که مطابق سلیقه مشتری بوده و در عین حال با رعایت اصول روانشناسی گرافیک بتواند پیام مد نظر کسب و کار را به ذهن مخاطب القا نماید بسیار مهم است. ما در این مجموعه تلاش نموده ایم با استفاده از اصول طراحی رابط کاربری و بهره گیری از متخصصان با تجربه این فن، بهترین دیزاین را به مشتریان ارائه نماییم.

در روند طراحی گرافیکی رابط کاربری، در گوگل فرست قبل از پیاده سازی، تا جایی که بتوانیم نظر مشتری را تامین نماییم در کنار او خواهیم بود.

img

طراحی تجربه کاربری (UX) مناسب

علاوه بر رعایت مسائل مربوط به زیبایی و گرافیک در طراحی یک وب سایت، مفهوم دیگری به نام تجربه کاربری یا UX وجود دارد. به این مفهوم که کاربر وقتی وارد سایت می شود بتواند به راحتی از امکانات سایت استفاده نموده و به سمت و سویی هدایت شود که اولا بیشترین بازدید را در صفحات مختلف سایت داشته و ثانیا به سمت هدفی که صاحب کسب و کار از طراحی سایت دارد هدایت شود، به عنوان مثال این هدف می تواند خرید کالا، خواندن مقالات بیشتر و غیره باشد

در مجموعه گوگل فرست در صورت خواست مشتری روند طراحی UX به صورت کاملا حرفه ای و استاندارد انجام و در طراحی سایت پیاده سازی می شود.
البته باید توجه نمود که در برخی موارد زیبایی UI با اصول UX در تضاد قرار میگیرند و مجبور میشویم به عنوان مثال برخی پارامترهای زیبایی را فدای سادگی و راحتی کاربر نماییم.

انتخاب CMS و پلتفرم مناسب

img

یکی از تصمیمات مهم در روند طراحی سایت انتخاب سیستم مدیریت محتوا (CMS) می باشد، این سیستمها پلتفرمهایی هستند که با بهره گیری از آنها میتوانید به راحتی در آینده، محتوای سایت را مدیریت نموده و با کمترین هزینه امکانات سایت را اضافه یا کم نمایید.

انتخاب سی ام اس نا مناسب می تواند مشکلات زیادی را در آینده برای کسب و کار شما ایجاد نماید. از آنجا که حرفه اصلی گوگل فرست سئو می باشد و مشتریان ما از سی ام اس های متنوعی استفاده می نمایند، در گوگل فرست تیم های فنی ما تقریبا به کلیه سی ام اس های موجود در بازار با تکنولوژی های مختلف اعم از .Net ،php یا java مسلط می باشند، همچنین این مجموعه دارای سی ام اس اختصاصی خود می باشد که از صفر تا صد توسط برنامه نویسان گوگل فرست طراحی شده و برای مشتریان خاص که به دلایل مختلف علاقه ای به استفاده از سی ام اس های خارجی ندارند، استفاده می شود؛ ولی پیشنهاد و انتخاب ما برای اکثریت مشتریان استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد، برخی از دلایل این انتخاب به شرح ذیل می باشد:

  • وردپرس سیستمی متن باز بوده و حدودا ۳۴ درصد وب سایتهای دنیا از آن استفاده می نمایند، و هزاران نفر برنامه نویس هر روز بر روی کدهای آن کار نموده و آنها را بهینه می نمایند، لذا می توان گفت از نظر استقامت و امنیت کد و قابلیت اطمینان سیستمی بی نظیر می باشد.
  • هزاران پلاگین برای ورد پرس وجود دارد که باعث می شود امکاناتی که در آینده سایت شما به آنها نیاز خواهد داشت با کمترین زمان و مناسب ترین هزینه برایتان فراهم شود.
  • ورد پرس یک سیستم کاملا شناخته شده است و در همه جای دنیا متخصصان آن در سطوح مختلف وجود دارند، لذا اگر شما به هر دلیلی نخواستید با ما ادامه همکاری داشته باشید نیاز نیست همه چیز را از صفر شروع کنید چون همیشه افرادی که ورد پرس بلد باشند برای ادامه کار شما پیدا می شوند.

تهیه هاست و دامین

img
img

بهینه سازی سرعت و امنیت

از جمله مواردی که در صنعت طراحی سایت کمتر به آن توجه می شود بهینه بودن سایت از نظر سرعت و امنیت می باشد. با توجه به اینکه این دو مقوله در سئو از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد، مجموعه گوگل فرست به صورت ویژه در این موضوع متخصص می باشد.
در حوزه بهینه سازی سرعت، مجموعه اقدامات مختلفی در سطح سرور و کد انجام می شود که منجر به بالا رفتن سرعت لود شدن سایت می شود.
همچنین در بحث امنیت اقدامات در سه سطح پیشگیری از نفوذ هکرها، امنیت تبادل اطلاعات در بستر وب و پیشگیری از آلودگی سایت به ویروس و بدافزار ساماندهی می شود.

آمایش محتوا

یکی از اقدامات ضروری برای هر سایت خصوصا در بدو تاسیس، این است که پس از طراحی ، سایت از محتوای مناسب غنی شود، این محتوا باید شامل موارد مختلف متن، تصویر، پوستر، فیلم و موشن گرافی می شود. گوگل فرست دارای تیم تولید محتوای قوی می باشد که در کلیه موارد محتوایی مورد نیاز امکان تولید و بارگذاری محتوا به زبانهای مختلف را دارا می باشد.

پشتیبانی

طراحی سایت از جمله موضوعاتی است که شاید بتوان گفت بدون پشتیبانی قوی و مناسب معنایی ندارد، لذا در گوگل فرست تلاش شده است بهترین خدمات پشتیبانی را به مشتریان وب سایتمان ارائه نماییم.
در همین راستا علاوه بر سیستم پشتیبانی تلفنی سیستم تیکتینگ گوگل فرست نیز به صورت تمام وقت به منظور پشتیبانی در خدمت مشتریان می باشد.

img

“فرآیند طراحی سایت در گوگل فرست”

فرآیند طراحی سایت به شرح ذیل می باشد:

  •  تکمیل پرسشنامه طراحی سایت از سوی مشتری با کمک و مشاوره کارشناسان فروش؛
  • انجام تحلیل نیازمندیها و ارائه پروپزال از سوی گوگل فرست؛
  • عقد قرارداد با مشتری بر مبنای پروپزال مورد توافق؛
  • ارائه طرح گرافیکی از سوی گوگل فرست، اعمال تغییرات مد نظر کارفرما و تایید طرح گرافیکی از سوی مشتری؛
  • پیاده سازی فنی سایت، در دامین آزمایشی؛
  • تایید پیاده سازی
  • ثبت دامین و انتقال سایت از دامین آزمایشی به دامین اصلی؛
  • بارگذاری محتوا؛
  • تحویل کامل سایت به مشتری؛

“تماس با گوگل فرست برای طراحی سایت”

برای طراحی سایت و اطلاع از سایر محصولات و خدمات قابل ارایه با کارشناسان فروش گوگل فرست تماس حاصل نمایید: ۷۲۸۳۵ (از تهران و شهرستانها با ۰۲۱۷۲۸۳۵ )