بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)
یکی از بهترین شیوه های دیجیتال مارکتینگ مبحث سئو می باشد، در این روش حداکثر ورودی برای یک سایت از طریق موتورهای جستجو و به صورت طبیعی جلب می شود.
با توجه به تجربه و تخصص ویژه گوگل فرست در این مبحث. خدمات بخش سئو در مطلبی جداگانه فهرست گردیده است.
بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)
یکی از شیوه های مرسوم دیجیتال مارکتینگ استفاده از ابزارهای تبلیغاتی ارائه شده توسط موتورهای جستجو می باشد، متداول ترین و پرکاربردترین این شیوه ها استفاده از گوگل ادز می باشد. در این شیوه یک کسب و کار با پرداخت وجه به گوگل در نتایج جستجو با برچسب ad نمایش داده می شود.
این شیوه برای اقدامات بلند مدت آنچنان به صرفه نمی باشد و توصیه گوگل فرست استفاده از سئو به عنوان یک سرمایه گذاری پایدار و طولانی مدت می باشد، ولی با توجه طولانی بودن فرآیند سئو، برای کمپینهای کوتاه مدت و مقطعی می توان از این شیوه بهره برد.
شبکه های اجتماعی
همانند وب سایت حضور در شبکه های اجتماعی، یکی از عناصر مهم و پایه ای برای دیجیتال مارکتینگ می باشد، مهمترین شبکه اجتماعی در ایران اینستاگرام بوده و در مرحله بعد تلگرام و لینکدین نیز می تواند به توسعه کسب و کارها کمک نماید. البته اگر کسب و کاری دارای مخاطب هدف خارج از ایران بوده و نیازمند فعالیت به زبانهای دیگر می باشد لازم است حتما در شبکه اجتماعی فیس بوک نیز فعالیت نماید.
با توجه به اهداف و وضعیت فعلی یک کسب و کار خدمات قابل ارائه از سوی گوگل فرست به شرح ذیل می باشد:
گسترش دامنه مخاطبان در شبکه های اجتماعی
-
استفاده از تبلیغات اسپانسری اینستاگرام
در این سرویس با پرداخت وجه به اینستاگرام مطلب مورد نظر به کاربران نمایش داده می شود، در این شیوه میتوان به صورت مشخص دامنه سنی، منطقه جغرافیایی یا علائق مخاطبان هدف را مشخص نمود.
-
استفاده از اینفلوئنسرها
با توجه به نوع کسب و کار استفاده از اینفلوئنسرها می تواند برای بیشتر دیده شدن یک کسب و کار مفید باشد. در این خدمت با در نظر گرفتن ماهیت کسب و کار و میزان بودجه سعی می شود مناسب ترین اینفلوئنسر به کسب و کارها معرفی گردد.
-
برنامه ریزی برای حضور حداکثری در اکسپلور و سرچ اینستاگرام
از جمله فضاهای مناسبی که می تواند منجر به بیشتر دیده شدن یک کسب و کار در اینستاگرام گردد، حضور حداکثری در اکسپلور و سرچ اینستاگرام می باشد. اینستاگرام برای نمایش کسب و کارها در این فضاها از الگوریتم های خاصی استفاده می نماید. لذا برای بهره مندی از این امکان باید برنامه ای دقیق تدوین و اجرا گردد که منطبق بر الگوریتمهای اینستاگرام باشد.
حضور پایه در شبکه های اجتماعی و مدیریت حسابها
طراحی کمپین
طراحی CTA
ساعات مشاوره
عبارات سئو شده
پروژه های تبلیغاتی
آنالیز دیتابیس عبارات فارسی
رپرتاژ آگهی
از شیوه های متداول در دیجیتال مارکتینگ استفاده از رپرتاژ آگهی است، رپرتاژ آگهی محتوای سفارشی شماست که در قالب متن خبر در قبال پرداخت وجه در پایگاه های خبری و خبرگزاری ها منتشر می گردد. با توجه به اهداف کسب و کار و بودجه می توان پیشنهادات رپرتاژ آگهی مناسب در اختیار کسب و کارها قرار داد، انتشار رپرتاژ آگهی در اکثر سایتهای خبری معتبر و خبرگزاری ها امکان پذیر می باشد.
تبلیغات بنری
از دیگر شیوه های متداول برای دیجیتال مارکتینگ استفاده از تبلیغات بنری در سایتهای پر مخاطب می باشد، البته با توجه به ماهیت کسب و کار و اهداف ممکن است این شیوه بازده مناسبی نداشته باشد، لذا گوگل فرست تلاش می نماید با توجه به تجربه موجود و در نظر گرفتن منافع کسب و کار بهترین گزینه ها در این خصوص را در اختیار مشتریان قرار دهد.
بازاریابی محتوا
در کلیه فرآیند های دیجیتال مارکتینگ بحث محتوا حرف اول را می زند، محتوا باید جذاب، مخاطب پسند، خلاصه، دست اول و غنی بوده و ارزش جدیدی برای مخاطب پدید آورد. همواره مطالب سرگرمی و آموزشی جزو محتواهای پر طرفدار و مناسب بوده اند.
ولی با توجه به ماهیت کسب و کار و اهداف معین شده باید سند راهبردی محتوا تهیه شده و بر مبنای آن محتوا برای کسب و کار تولید و منتشر گردد.همچنین در روند بازاریابی محتوا استفاده از مدلهای مختلف محتوا مانند گرافیک، پوستر، اینفوگرافی، موشن گرافی، فیلم، کلیپ و … ضروری است. در کلیه این زمینه ها گوگل فرست با در اختیار داشتن تیم مجرب آماده ارائه خدمات می باشد.
تحلیل رفتار کاربران
همواره در فرآیند دیجیتال مارکتینگ تحلیل رفتار کاربران چه در تعامل با سایت و چه در شبکه های اجتماعی می تواند ضمن ارائه اطلاعات جذاب، قدم های بعدی فرآیند دیجیتال مارکتینگ را مشخص نماید. برای این تحلیل ها ابزارهای خاصی وجود دارد که لازم است از آنها بهره جست.
در این تحلیل ها میزان تحقق اهداف ، و موانع رسیدن کاربران به نقاط هدف کاملا بررسی و تحلیل می گردد و اصطلاحا ایرادات موجود مشخص می گردد.